صفحه ی پنج
صفحه ی پنج

صفحه ی پنج

1


من  به همه چیز نمیخندم ،موهام بلوند نیس،کفشام  صدا نمیده تق تق که یادت بمونه ،بوی توت فرنگی و صورتی و فانتزی واسه من نیست، 

پولک های برق برقی ،دلبری،چشمک و ناخناهای فرنچ شده ،بوی عطرای تند و تیز  نه ،نیست واسه من نیست


بوی پیاز داغ و قرمه سبزی سر ظهر و صدای جارویرقی و قل قل توی دیگ،شیشه های مرتب توی یخچال ،مهمونیای خونوادگی  هم واسه من نیست.


از خونه ی من صدای پیانو نمیاد،تو ارکستر سمفونیک فلان نمیخونم،کتاب ننوشتم،تابلو توی فلان گالری ندارم،با کارت های بانکی 

ددی لباسای کولی طور نمیپوشم که باحال باشم،فلسفه نمیدونم


من هیچ کدوم ازین ها نیستم و نمیخوام که باشم،من حرف زدن بلد نیستم،املای کلمه هارو نمیدونم،جایی که باید کاری ازم بر نمیاد خیابونا رو بلد نیستم. من هیچوقت کافی نبودم و راه به راه میخورم توی دیوار و اینا بیشتر میفهمم،


من کافی نیستم و به تمامی زن های دنیا باخته ام.





0



من شروع شدم.

10


اگر مکان و زمان در اختیار ما بود،

9


Turn my head off

8



I can hurt you,you can hurt me

7



Eyes open, shut your eyes

6



.This time is different

5



به همین زودی

4



ندونی از خودت کجا فرار کنی

3


ماندولین

2


از هرچه با من هست میترسم.

1


I need you now,not someday when i am ready 

0



من شروع شدم.

10


دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ۰:۵۹


اخر جمله نوشت ویرگول،احتمالا

9



تو اتاقت مشغول قتل عام انفرادی

8



چاله ها ی فضایی

7


پستچی

6



شطرنج روی کامپیوتر ها هست .

5


سیانور توی دهان،کُلت توی جیب

4


سوت ممتد کتری

3


برفک

2


ساکن شهر های انتزاعی

1



الا بِذِکرِاللّه تَطمَئِن القُلوب