صفحه ی پنج
صفحه ی پنج

صفحه ی پنج

پنج


از دیروز دارم بالا میارم 

روی  همه ی نمایشنا مه ها، روی همه ی قابا

پیشونیم درد میکنه لامصب از سینوزیته

بچه که بودم  از حموم که  میومدم بیرون

یه باد میخورد توی پیشونیم و من فاتحه ام خونده بود

از وقتی که فاتحه ی مادربزرگم رو خوندم 

برای همشاگردیه مدرسم خوندم

برای پدر بزرگ ندیدم

از وقتی که اون روز تو مرده شور خونه

روی اون تخته سنگ سفید اشپزخونه میشسننت

کبودیای بنفش رنگ روی دستات خوب یادمه

و من فقط 

از بین رنگ ها بنفش تن تو رو دوست داشتم

از وقتی اومدم تو مرده شور خونه

مرده شور شدم

تنم و میندازم رو تخته ی سفید آشپزخونه

مدام با انواع سفید کننده ها میشورم

با همون برس های کوچیک و بدون دستکش

من  مرده شور بهتریم 

حداقل از اونی که دیدم

نه این که وسواس داشته باشم

که البته دارم، نه 

من از دیروز دارم بنفش بالا میارم

من از دیروز باد یخ خورده به پیشونیم

سرم سنگین شده

و مدام دارم اشهد ام رو میخونم

من صورتم بنفش شده، کف دستام،انگشتام

 پنجره رو باز میکنم

بالا میارم


https://soundcloud.com/auroraaksnes/murder-song-5-4-3-2-1-acoustic


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد