صفحه ی پنج
صفحه ی پنج

صفحه ی پنج

راستش رو بخواید دلم میخواد خودم را  از همه جا بلاک کنم ، که مثلا نروم  پیام بدهم که دلم برای تو تنگ شده که تنها ادم نزدیک به من بودی، بعد خوب نمیشود ، گوشی را بر میدارم که پیام بدهم میبینم قبلی ها بی جواب مانده و من در تقابل با این ادم نمیدانم که باید پیام بدهم یا نه ، بعد گوشی را از دستم میگیرم و میگویم چکار میکنی و بعد فکر میکنم که چقدر همه چیز در زندگی ام بر خلاف نظم فعلی اش به هم ریخته است ، و بعد دلم میخواهد به خانم دماغ عملی پیام دهم و حرف بزنم اما خوب هزینه ی حرف زدن ها بیشتر از یک بار در هفته برایم زیاد است، غصه ام گرفته ، قرار است تمام هفته باران ببارد، دلم  میخواهد خودم را از همه جا بلاک کنم، جواب ندهم ، سر کار نروم، از جایم بلند نشوم و فکر نکنم و دلم تنگ نشود و تکرار نشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد