صفحه ی پنج
صفحه ی پنج

صفحه ی پنج

۲-۱

یک

کم خونی داری؟

-اره، ولی داروهامو نمیخورم

چرا؟

یه اعتصاب درونی دارم

-تا حالا به خودت اسیب زدی؟

نه

-تتو داری؟

تا دلت بخواد

-میدونی که self harm حساب میشه؟

-من نمیتونم روی تو تشخیص بذارم چند جلسه وقت میخوام.درمان علائمی

دو

-تا حالا فکر کردی نمیترسیدی چون هیچی حس نمیکردی؟

میخوام دوباره هیچی حس نکنم

سه

-پس کی تورو هل بده؟!نه جدی واقعا میگم

یکی که زورش برسه

-چلنج اکسپتد

صبر و مهربونی و حوصله و حوصله و حوصله میخواد، میتونی؟

-اره

باشه


چهار


نوشتم این عکس رو گرفتم برای روز سوم که موهام باد میخورد توش

-چشمات رو ازم هیچ وقت دریغ نکن.تو قطارم

کجا؟ منم ببر

-خودمم نمیدونم

اگه الان اونجا بودم تکیه میدادم بهت از پنجره بیرونو نگاه میکردیم همینطور مثل الان غمگین ، گم شده ، ترسناک

-بعد من سرمو میکردم توی موهات که بو بکشم

تو سکسی و غمگین و دوست داشتنی و ترسناکی


پنج

به من اگه بودم تمام این هفته گم میشدم، گوشیمو خاموش می کردم، فرار

میخوام برم تتو بزنم میای؟وقت هات چطوریه؟

-تایم من دست تو 

شش

مینویسم این ادم اگه از ایران بره یه ادم مهم رو توی زندگیم از دست دادم

بهش  پیام میدم برات نوشتم تو ادم مهمی ای ، نوشت من مگه چیکار میکنم؟

تو همیشه پشت ام بودی هوامو داشتی، میگه من هرجای دنیا باشم هم همینکارو میکنم، پشتش زنگ میزنه دارن با دوست دخترش میخندن و میگن پس کی میای


هفت

نشستم فکر میکنم که هرکی بازی خودش رو میکنه ، سه راست میگه یا چهار؟

به این فکر میکنم که بینی عملی میگفت تو اگه پات بشکنه بقیه جاهاتم میشکونی ، یهو یه چیزی خراب شه همه چیز برات خراب میشه  پرت نمیگه یکی از چشمم بیوفته افتاده، گفتم فلانی میگفت تو جای بقیه از خودت انتقام میگیری ، پرت نمیگفت. حالا فردا باید ویدئو کال کنم بذارم اون شخصیت جدیدم باهاشحرف بزنه کسی که درد حس نمیکنه ، به همه چیز میخنده و اخرین جمله ی جلسه ی قبلش گفته که فکر میکرده زندگیش تراژدیه اما الان فهمیده کمدی بوده



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد